بازی Dead island 2 برای xbox 1,199,000 تومان1,799,000 تومان
بازگشت به محصولات
بازی Red dead 2 برای xbox 530,000 تومان1,190,000 تومان

بازی Resident evil 4 برای xbox

شناسه محصول: نامعلوم دسته:
ظرفیت

ظرفیت سویچ, ظرفیت کامل, ظرفیت هوم

کنسول

xbox one, xbox serice X|S

تحویل به موقع

تحویل اکانت بین 1 الی 24 ساعته

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین

از این بخش خرید خود را تکمیل نمایید

قیمت محصول:

849,000 تومان1,399,000 تومان

عنوان Resident Evil 4 در زمان عرضه‌ در سال ۲۰۰۵ به دلیل بسیاری از نوآوری‌های انقلابی‌اش در ژانر اکشن، توانست به اثری فوق‎‌العاده محبوب تبدیل شده و نه تنها مهمان نسل‌های متعددی از کنسول‌های بعد از خودش شود بلکه با گیمرهای پس از خودش نیز همراه شده و تجربه‌ای منحصر به فرد از فرنچایز Resident Evil را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

حال پس از گذشت نزدیک به دو دهه از زمان ظهور این اثر، شاهد عرضه‌ بازسازی‌ای از آن هستیم که نه تنها روح این تجربه‌ جاودانه را به خوبی در کالبد خود حفظ کرده است، بلکه به هوشمندانه‌ترین شکل ممکن به بهبود و برطرف کردن مشکلات آن می‌پردازد.

 

داستان ریمیک درست همچون نسخه اورجینال، ۶ سال پس از وقایع دل خراش Raccoon City آغاز می‌شود، دختر رئیس جمهور آمریکا، Ashley Graham، توسط گروهی ناشناس ربوده شده و مامور مورد اعتماد رئیس جمهور Graham یعنی Leon S. Kennedy عازم روستایی در دل اسپانیا می‌شود که طبق آخرین اطلاعات، برای آخرین بار Ashley در آن منطقه دیده شده است. پس از ورود به اسپانیا، لیان همراه با دو پلیس محلی دیگر که به نظر نمی‌رسد آنچنان در کار خود جدی باشند، به سمت این منطقه حرکت می‌کنند.

ظرفیت

ظرفیت سویچ, ظرفیت کامل, ظرفیت هوم

کنسول

xbox one, xbox serice X|S

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی Resident evil 4 برای xbox”