بلاگ

نصب بازی ایکس باکس | نصب بازی‌هاتو بسپارش به بیاپلی

ایکس باکس  کنسول بازی ویدیویی که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. این کنسول اولین بار در 15 نوامبر 2001 در ایالات متحده منتشر شد و به عنوان رقیبی برای پلی استیشن 2 سونی معرفی شد. ایکس باکس از آن زمان به بعد چهار نسل را مشاهده کرده است، آخرین آنها Xbox Series X و Xbox Series S است که در 2020 منتشر شد.

 

ایکس باکس به دلیل تمرکز بر بازی های آنلاین، استفاده از هارد دیسک داخلی و خدمات اشتراک مانند Xbox Live Gold شناخته شده است.

ایکس باکس امروزه به یکی از محبوب ترین کنسول های بازی در جهان تبدیل شده است و میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد  و تجربه بازی های جدید شامل هزینه های سنگینی میشود و دانلود بازی نیز دردسر و مشکل قطع و وصل و حجم اینترنت را به همراه دارد . به دو روش میتوان این مشکل رو حل کرد اولی نصب بازی ایکس باکس از طریق  دیسک  که هم هزینه زیادی به همراه دارد و هم دیسک برخی بازی ها به سختی پیدا میشه. روش دوم نصب بازی ایکس باکس  به صورت حضوری و آنلاین از طریق فروشگاه های نصب بازی ایکس باکس که هم هزینه خیلی کم تری دارد و  هم طیف گسترده ای از بازی رو  شامل می شود.

ما در فروشگاه بازی بیاپلی، نصب بازی ایکس باکس را روی تمامی کنسول های نسل هشتم و نهم این شرکت انجام می دهیم. توسط امکان نصب بازی ایکس باکس میتوانید با هزینه مناسب و عدم وجود مشکلات مربوط به اینترنت، بازی های مورد نظر خود را انتخاب کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن، بازی هایتان را در اختیار داشته باشید.

در فروشگاه بیاپلی نصب بازی ایکس باکس قابل سفارش به صورت آنلاین و حضوری است؛ شما هر کجای ایران که باشید میتوانید به سفارش نصب بازی مورد نظرتان روی کنسول ایکس باکس اقدام کنید. فروشگاه بیاپلی با وجود 3 شعبه در شهر های تهران، کرج و تبریز این امکان را برای شما هم به صورت حصوری و هم آنلاین فراهم کرده است.

 

جهت  سفارش نصب بازی ایکس باکس

شما برای ثبت سفارش بصورت آنلاین کافیه بعد از ورود و ثبت نام در سایت به صفحه نصب بازی ایکس باکس مراجعه کرده و بازی های مورد نظرتان را انتخاب کنید؛ با پر کردن اطلاعات در فرم نصب بازی و انتخاب یکی از شعبه های فروشگاه بیاپلی، سفارشتان را ثبت نمایید. بعد از ثبت سفارش کنسول خود را به شعبه انتخابی بیاپلی ارسال کرده، تا سفارشتان توسط بیاپلی در سریع ترین زمان انجام و ارسال گردد.

برای ثبت سفارش حضوری هم با انتخاب بازی ها و ثبت فرم اطلاعات در صفحه نصب بازی ایکس باکس، به صورت حضوری همراه کنسول به یکی از شعب فروشگاه بیاپلی مراجعه کرده تا سفارشتان انجام گردد.

ما اینجا هستیم که شما دیگه دغدغه اینترنت و هزینه سنگین برای خرید و نصب بازی رو نداشته باشید.

 

 

 

 

علاوه بر فروش بازی و اکانت قانونی ایکس باکس، فروشگاه بیاپلی خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنم:

علاوه بر نصب بازی،  شما میتوانید از فروشگاه بیاپلی بازی های ایکس باکس بصورت قانونی، گیم پس قانونی و اجاره اکانت ایکس باکس بهرهمند شوید.

امید است با ایجاد امکانات جدید و در نظر گرفتن مشکلات گیمر های ایرانی، بتوانیم بهترین ها را برای شما عزیزان فراهم کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *