مقدمه ای بر بازی silent hill 2

 

به راحتی یکی از موردانتظارترین نسخه های سال است، بدون اینکه به بازسازی آن اشاره کنیم که چند سالی در حال ساخت بوده است، تخیل مجدد کونامی و تیم Bloober از بازی کلاسیک Silent Hill 2 تقریباً به پایان رسیده است. اگرچه داستان دست نخورده باقی مانده است، با این وجود تغییرات زیادی را در سایر زمینه ها به همراه خواهد داشت.

 

Unreal Engine 5 وفاداری شیطانی جدیدی را به The Horror می آورد

Silent Hill 2 زمانی که در سپتامبر 2001 برای پلی استیشن 2 عرضه شد، یک ژانر بسیار چشمگیر از لحاظ فنی، حتی امروز هم با جلوه‌های بصری بدیع و دقیق خود که جهت هنری فوق‌العاده را با درخشش فنی تلفیق می‌کند، تحت تأثیر قرار می‌دهد تا یکی از قوی‌ترین بازی های بقا را ایجاد کند. بازسازی Silent Hill 2 در شکل جدید خود، فناوری فوق‌العاده توانمند Unreal Engine 5 اپیک را به کار می‌گیرد. این امر منجر به افزایش فوق‌العاده در وفاداری بصری شده است که به این نسخه جدید Silent Hill 2 بافت و جزئیات جهان بسیار بهبود یافته میدهد، همراه با جلوه‌های ویژه مه، سایه و بازتاب مجدد.

 

 

یک دیدگاه جدید

جهش به Unreal Engine 5 تنها تفاوت قابل توجهی در ارائه نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 نیست، زیرا توسعه دهنده Bloober Team نیز تصمیم گرفته است که دیدگاه دوربین را تغییر دهد. با انتخاب حذف دیدگاه سوم شخص برجسته و گاهی بیش از حد سینمایی نسخه اصلی 2001، برداشت تیم Bloober از Silent Hill 2 در عوض از همان دیدگاهی استفاده می کند که طرفداران و بازیکنان بازسازی های اخیر Resident Evil بدون شک از آن استفاده می کنند. قبلاً با اگرچه این تصمیم ممکن است کسانی را که می‌خواهند به شیوه ارائه و پرسپکتیو نسخه اصلی بازگردند.

 

 

مبارزه با ترس بقا تکامل یافته است

به عنوان بخشی از مسئولیت خود برای بازسازی Silent Hill 2، تیم Bloober همچنین می خواست سیستم مبارزه ای را که زیربنای بسیاری از برخوردهای خشونت آمیزتر آن است، بازسازی کند. در حال حاضر، در حالی که مبارزه به سختی جنبه تعیین کننده ای از Silent Hill 2 به گونه ای بود که مسلماً برای بازی های Resident Evil وجود دارد، تیم Bloober با این وجود تجربه مبارزه را در بازسازی Silent Hill 2 با هدف گذاری آهنین، یک فرار زمان بندی شده، به روز کرده است. سیستم و نبردهای تنومند فیزیکی بسیار بیشتر برای وارد کردن درگیری‌های عجیب و غریب Silent Hill 2 به ژانر وحشت بقا 2024.

 

 

طراحی مجدد شخصیت که ممکن است شما را ناراحت کند – یا نه

نگاهی گذرا به هر یک از تریلرها یا پیشرفت‌های گیم‌پلی که تیم Bloober برای بازسازی Silent Hill 2 منتشر کرده است نیز یک واقعیت غیرمنتظره را تأیید می‌کند – تغییراتی در شخصیت‌های آن وجود دارد، برخی ظریف، برخی کمتر. شاید بارزترین نمونه از این تغییرات ماریا باشد، زن مرموزی که شخصیت اصلی ما جیمز ساندرلند با رسیدن به سایلنت هیل با او ملاقات می کند. ماریا که شباهت زیادی به همسر ناپدید شده‌اش مری دارد (در وهله اول دلیل اصلی حضور جیمز در آن شهر پر از مه، همسر سرکشش بود)، ماریا همان چیزی است که طرف تاریک‌تر روان جیمز می‌خواست مری باشد. ماریا لباسی کاملاً خطرناک می پوشد، زیرا او تا حدی منعکس کننده خواسته های خود جیمز است که سرنوشت نهایی او را بیش از پیش نگران کننده می کند. با این حال، در بازسازی Silent Hill 2، او بسیار متواضع‌تر لباس می‌پوشد و اگرچه این ممکن است برای تازه‌واردهای بازی یا سری به‌طور کلی معنای چندانی نداشته باشد، اما برخی از تم‌ها و نکات کلیدی داستان را که برای بازی اصلی بسیار حیاتی بودند، تغییر می‌دهد. 2001.

 

 

دنیای بازی گسترده تر و عمیق تر با فرصت های بیشتر برای کاوش

با وجود اینکه بازسازی Silent Hill 2 تا حد زیادی براساس داستان نسخه اصلی، ساخته شده است. تیم سازنده قصد دارد به سادگی مکان‌های بزرگ‌تری نسبت به نسخه اصلی 2001 به بازیکنان ارائه دهد، همراه با مجموعه‌ای از مکان‌ها و مناطق کاملاً جدید پر از دشمنان و اسرار جدیدی که باید کشف شوند. اساساً، اگر زمانی که در سال 2001 تیتراژ فیلم Silent Hill 2 منتشر شد، به سادگی هوس کاوش بیشتر از آن دنیا را داشتید، تیم سازنده به نظر می رسد شما را با بازسازی معاصر خود تحت پوشش قرار دهد.

 

 

صدای سه بعدی بازسازی شده که شما را با ترس احاطه کرده است

نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 بسیار بیشتر از یک ارتقای صرفا بصری نسبت به PlayStation 2 اصلی، صدای سه بعدی کاملاً بازسازی شده را نیز به میز می آورد، به این معنی که شما هر قدم خزنده، هر صدایی را در دوردست و البته تک تک آن ها را خواهید شنید. در تمام 360 درجه اطراف شما فریاد می زند. اگرچه داشتن چنین ویژگی مطمئناً عالی است، اما همچنین ارزش این را دارد که به مقدار پولی که برای جایگزینی تمام لباس‌های زیرتان نیاز دارید، پس انداز کنید.

 

 

بدون بارگیری صفحه – در نهایت

جهش به فناوری پیشرفته همچنین به این معنی است که تیم Bloober توانسته است از راه‌حل‌های مدرن ذخیره‌سازی SSD نهایت استفاده را ببرد تا اساساً بارگذاری صفحه‌ها را به‌طور کامل حذف کند و Silent Hill 2 را از ابتدا تا انتها به یک تجربه بی‌نظیر تبدیل کند. به هر حال، صفحه‌های لود بیست و دوم بازی در سال 2001 *پس* بودند.

 

 

ویژگی های کنترلر DualSense

بازسازی Silent Hill 2 که به طور مشترک برای رایانه‌های شخصی و کنسول های بازی توسعه داده شده است، از کنترلر خوش‌دست و همه کاره DualSense سونی نیز به اندازه کافی استفاده می‌کند. نه تنها از بازخورد لمسی به طور کامل پشتیبانی می‌شود و به شما امکان می‌دهد پس از زدن هر شلیک گلوله و تاثیر هر ضربه وارده را احساس کنید، بلکه از محرک‌های تطبیقی ​​نیز توسط Silent Hill 2 Remake استفاده می‌شود تا احساس مقاومتی را که در هنگام کشیدن به دست می‌آورید تکرار کند. ماشه اسلحه قابل اعتماد شما همه چیز خوبی است که سطح غوطه وری موجود در بازی را که از قبل در جو غرق شده است، افزایش می دهد.

 

اگر تمام این بحث‌ها درباره Silent Hill 2 باعث شده است که اندکی به این بازی علاقمند شوید، پس حتماً به فروشگاه بازی بیاپلی بروید و در قسمت نصب بازی این بازی را سفارش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید