بلاگ

فنون مبارزه در Mortal Kombat 1

مورتال کمبت

 

Mortal Kombat یکی از محبوب‌ترین فرنچایزها برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای برای دهه‌ها بوده است، و ما شاهد پیشرفت آن در بسیاری از جنبه‌ها بوده‌ایم که احتمالاً واضح‌ترین آن گرافیک فوق‌العاده آن است. بنابراین، ما در مورد این نسخه از بازی مورتال کمبت بسیار هیجان‌زده هستیم، تغییرات جالبی ایجاد شده است تا مقداری چاشنی جذابیت را به فرنچایز بازگرداند!

 

در شروع، داستان در دنیای کاملاً جدیدی که خدای آتش لیو کانگ خلق کرده است، جریان دارد. نگران نباشید، هر چند، این بدان معنا نیست که شخصیت های مورد علاقه شما موفق ظاهر نخواهند شد، زیرا جنگجویان قدیمی و جدید حضور خواهند داشت! اگرچه ممکن است برخی از شنیدن این موضوع ناراحت شوند، اما با تنظیم مجدد جدول زمانی، استودیو NetherRealm و QLOC جای خود را به تفاسیر جدیدی از بازیگران محبوب و دشمنان قدرتمند می دهند! این امر طراوت زیادی را برای پیشکسوتان این فرنچایز به ارمغان می آورد و درک و ارتباط با روایت را برای تازه واردان آسان تر می کند.

 

این تنها تغییری نیست که بازی را بسیار در دسترس‌تر کرده است، زیرا جدیدترین حالت تک نفره، با نام Invasion، راهی را به بازیکنان جدید می‌دهد تا در محیطی کم‌تر به گیم‌پلی عادت کنند. در آن، بازیکنان وارد یک حالت RPG مانند بازی رومیزی می‌شوند که در آن نقشه‌ای را کاوش می‌کنند و انواع چالش‌ها را برای باز کردن قفل همه چیز از ارز درون بازی گرفته تا پوسته‌ها و موارد اضافی دیجیتال (مانند هنر مفهومی) تکمیل می‌کنند. با توجه به آنچه که ما از این حالت می دانیم، به نظر می رسد که کاملاً عمیق است و چیزهایی مانند یادگارها، طلسم ها و حتی رازها و مغازه ها دارد! اگرچه این سیستم جدید با بازی‌های کوچک چیزهای زیادی برای ارائه دارد، اما جایگزین حالت داستان اصلی نخواهد شد و همچنین به‌روزرسانی‌های فصلی را دریافت می‌کند تا آن را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه دارد.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که بازیکنان می‌توانند منتظر آن باشند، سیستم Kameo است که از طریق مبارزاتی که جدا از فهرست هستند، کمک بیشتری به بازیکنان می‌دهد. باز کردن قفل این ویژگی جدید در آینده از طریق DLC امکان پذیر خواهد بود. این یک لایه عمیق تر به مبارزه اضافه می کند، که من بسیار مشتاقانه منتظر آن هستم!

 

البته، همه اینها فقط چیزهای جدیدی بود که به نظر می آید. Mortal Kombat 1 هنوز هم مملو از حرکات پایانی حماسی است

 

 

دیدگاهتان را بنویسید