بلاگ

8 تا از ترسناک ترین موجودات در بازی های ترسناک

ما در این مقاله به بررسی برخی از ترسناک ترین هیولاهای بازی های ترسناک می پردازیم. این یک لیست به انتخاب مجموعه نصب بازی است، بنابراین در قسمت نظرات، نظر خود را بیان کنید.

 

  1. خورنده (برج ساعت 3)

موجودی از بازی برج ساعت کپکام 3، Corroder یک قاتل سریالی تسخیر شده است که از انواع اسیدها (در درجه اول اسید سولفوریک) برای شکنجه و کشتن قربانیان خود استفاده می کند. سپس آنها را در خمره های اسید می ریزد، اگرچه گاهی اوقات آنها را زنده در طبل های اسید می اندازد. ظاهر کرودر بسیار آزاردهنده است زیرا او ماسک گاز، دستکش و پیش بند آغشته به خون دارد. احتمالاً نگران کننده ترین جنبه شخصیت Corroder این است که او بر اساس یک قاتل سریالی واقعی ساخته شده است.

 

  1. Nightmarionne (پنج شب در فردی)

چیزی در مورد اندام بلند و باریک موجودات در فیلم‌ها و بازی‌ها وجود دارد که آزاردهنده است و مطمئناً برای Nightmarionne صدق می‌کند. شبیه به عروسک، Nightmarionne یک انیماترونیک است که توسط روبان پوشانده شده است. تقریباً کاملاً سیاه به جز چهره سفید و خندانش، Nightmarionne حتی اگر یک متحد در بازی باشد، آزاردهنده خواهد بود. این با داشتن یک ویژگی شخصیتی سادیستی که قربانیان را در هر فرصتی عذاب می دهد، بسیار بدتر می شود.

 

  1. مهمانان (کابوس های کوچک)

Little Nightmares یکی از منحصربه‌فردترین سبک‌های هنری را دارد که میشود در یک بازی ویدیویی دید، که باعث می‌شود گیم‌پلی بازی بسیار جالب‌تر شود و همزمان با آنتاگونیست‌های Six (شخصیت اصلی) برخورد بسیار آزاردهنده‌تر به نظر برسد. هیچ کدام برای من آزاردهنده تر از مهمان ها نیستند. مهمان‌ها که در یک سالن ضیافت بزرگ (فکر می‌کنم؟) روبرو می‌شوند، همه پشت میزها می‌نشینند و غذا می‌خورند، اما به محض اینکه Six را می‌بینند، در تلاش برای بلعیدن او، تعقیب می‌کنند. این کار را با حرکت در امتداد زمین پس از خود، ابتدا دهان انجام دهید. این به اندازه‌ای است که شما را ناراحت کند، اما باز هم، سبک هنری Little Nightmares این موجودات را بسیار بدتر از آنچه در برخی بازی‌های دیگر می‌کردند، می‌کند.

 

  1. ظالم (T-002) (رزیدنت اویل)

مخلوق اصلی، Resident Evil’s Tyrant، دارای تعدادی از عوامل آزاردهنده است. اولاً، از طریق آزمایش بر روی افراد انسانی توسط شرکت آمبرلا ایجاد شده است. ثانیاً، از آنجایی که هدف ایجاد سلاح زیستی نهایی است، ظالم دارای سطحی از هوش است، به این معنی که این سوال وجود دارد که آیا ظالم سطحی از انسانیت باقی مانده است یا نه. در نهایت، ظاهر آن بسیار شدید است زیرا دارای انگشتان سیخ دار کشیده، جوش های متعدد در سراسر بدن و یک قلب خارجی است. در نهایت، این آسیب‌پذیری تنها نقطه ضعف آن است و چیزی است که به تیم STARS اجازه می‌دهد تا در نهایت آن را با پرتاب موشک شکست دهند.

 

  1. زن در جعبه (Fatal Frame II)

Woman in Box نام گمراه کننده ای ندارد. این در واقع یک زن در یک جعبه است. هنگامی که با آن روبرو می شوید، زنی که در بازی بی نام می ماند، یا از جعبه یا چاه بیرون می آید. پس از ایستادن، او خیلی عمدی به سمت بازیکن حرکت می کند، در حالی که موهایش را خم کرده و صورتش را پنهان کرده است. هنگامی که به اندازه کافی نزدیک شود، او به بازیکن نگاه می کند، و سپس پرت می شود و بازوها را بیرون می اندازد. با توجه به اینکه هدف Fatal Frame «نبرد» ارواح با دوربین است، مجبور هستید منتظر بمانید تا این روح ترسناک به اندازه کافی نزدیک شود، تنش فوق العاده ای ایجاد می کند. همچنین، باید باور کنم که این روح از ساداکو / سامارا از فرنچایز The Ring الهام گرفته شده است.

 

  1. سر هرم (Silent Hill 2)

Pyramid Head، موجودی که بیشترین ارتباط را با فرنچایز Silent Hill دارد، در واقع فقط در چند بازی حضور دارد. پیرامید هد شبیه مردی لاغر، رنگ پریده و ژولیده است که لباس یا ردای خونینی را به تن می کند و یادآور لباسی است که قصاب می پوشد و چاقوی بزرگ و نیزه به دست می گیرد. بارزترین ویژگی او قطعه مثلثی شکلی است که بالای گردنش می‌نشیند. طرح پیرامید هد بر اساس این ایده بود که زوایای و نقاط سر او حاکی از درد و رنج است که این ناله و حرکات تند و تیز بر آن تاکید می کند. Pyramid Head چندین بار در Silent Hill 2 و همچنین Shattered Memories و بازی Arcade مواجه شده است. همچنین، باید به ارائه ی Pyramid Head در دو فیلم Silent Hill که ارزش دیدن را دارند، بپردازیم.

  1. تقسیم کننده (فضای مرده)

نظر من در بالا در مورد اندام های بلند و باریک که موجودات را ترسناک تر می کند را به خاطر دارید؟ خب، اجازه دهید من جداکننده از فضای مرده را به شما معرفی کنم. تقسیم کننده ها قد بلند، باریک هستند. بازوهای آن‌ها که اساساً در امتداد زمین کشیده می‌شوند، به پنجه‌هایی ختم می‌شوند که از آن‌ها برای ضربه زدن به شما استفاده می‌کنند. Dead Space یک بازی به اندازه کافی ترسناک است، اما با حضور این موجودات در کمین بیش از پیش ساخته شده است. مانند بسیاری از دشمنان در فضای مرده، آنها باید تکه تکه شوند، اما سریع باشید زیرا آنها خیلی سریع با اندام های کشیده خود به شما می رسند.

  1. Regenerator (رزیدنت اویل 4)

در اواخر بازی Resident Evil 4، پس از مقابله با تعدادی از موجودات مزاحم، با یک منطقه نسبتاً ساکت مواجه خواهید شد که تعداد کمی از دشمنان در آن مشغول به کار هستند. با پیشرفت، متوجه صدای لکنت نفس می شوید. این زمانی است که با ترسناک ترین موجود بازی یعنی Regenerator روبرو می شوید. Regenerator که از آزمایش‌های Los Plagas و نمونه‌های انسانی ساخته شده است، چندین Los Plagas در اندام‌های خود دارد که فقط از طریق تصویربرداری حرارتی قابل مشاهده هستند. بازسازی‌کننده‌ها به دلیل توانایی‌شان در بازسازی سریع اندام‌ها، تهدیدکننده‌تر می‌شوند، به این معنی که تنها راه برای کشتن آنها، هدف قرار دادن لوس پلاگاس است. بازسازی‌کننده‌ها نسبتاً کند هستند، اما با توجه به اینکه باید به سرعت قسمت‌های مختلف بدن آن‌ها را هدف قرار دهید، این حرکت آهسته باعث ترس آن‌ها نمی‌شود. نسخه دوم Regenerator وجود دارد. به نام Iron Maiden، شما را به خود نزدیک می‌کند، قبل از اینکه میخ‌هایی را از بدنش بیرون بیاورد تا شما را به چوب بیاورد. با وجود تمام کابوس‌هایی که در Resident Evil 4 با آنها روبرو می‌شوید، و بسیاری از آنها وجود دارد، هیچ‌کدام همان تکان‌هایی را که Regenerators انجام دادند به من ندادند و به همین دلیل، آنها ترسناک‌ترین موجودات من در بازی‌های ترسناک هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید