بلاگ

بهترین بازی مسابقه ای ماشین در Xbox Game Pass

 

بازی‌های ماشین مسابقه‌ای از ابتدای بازی های ویدیویی وجود داشته‌اند و سبکی است که بازیکنان در هر سن و سطح مهارتی می‌توانند از آن لذت ببرند.

وقتی صحبت از بازی‌های رانندگی باورنکردنی به میان می‌آید، حق انتخاب دارید، بنابراین سؤال واقعی این است که از کجا شروع می‌کنید؟ در اینجا انتخاب های ما برای بهترین ها در این ژانر در Xbox Game Pass آمده است.

 


LEGO 2K Drive -5


LEGO 2K Drive ترکیبی جذاب از مسیرهای مسابقه ای جسورانه، تصاویری زیبا و چندین رشته مسابقه را ارائه می دهد. همانطور که از یک بازی لگو انتظار دارید، ساخت وسیله نقلیه اعتیاد آور است و تخیل شما تنها چیزی است که مانع شما می شود.

در حالی که درایو LEGO 2K قابل دسترسی است، کنترل‌ها تفاوت‌های ظریفی دارند. دریفت کردن زمانی که به آن دست می‌دهید بسیار عالی است و هر ماشین می‌تواند برای کوتاه کردن پیچ‌ها و دور زدن موانع بپرد.

LEGO 2K Drive چیزی برای همه ارائه می دهد. برای تماشاگران جوان‌تر چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانند از آن لذت ببرند، و مسابقه‌دهنده‌های هاردکور از همه ابزارهای شیک که در زمان صرفه‌جویی می‌کنند قدردانی خواهند کرد.

 

Dirt Rally 2.0 – 4


Dirt 5 یک بازی رانندگی عالی با تمام نکاتی است که از یک مسابقه‌دهنده مدرن انتظار دارید. اگر رویکرد “توسط مردمی” را ترجیح می دهید، نمی توانید با Dirt Rally 2.0 اشتباه کنید.

Dirt Rally 2.0 مشابه بازی‌های رالی یکپارچه سازی با سیستم عامل مانند Colin McRae Rally و سری WRC. بیشتر، این فقط شما هستید، آهنگ و تایمر، و طرفداران بازی‌های رالی قدیمی‌تر از آن لذت خواهند برد. برخلاف بازی‌های جدیدتر، هرگز به رویدادهایی که علاقه‌ای به آن‌ها ندارید، نیفتید.

مسیرها و مکان‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسند، و ماشین‌ها همیشه تا زمانی که به خط پایان برسید کاملاً کثیف به نظر می‌رسند.

Dirt Rally 2.0 بیشتر یک مسابقه‌ای فوق العاده است و اگر بازی‌های رانندگی آرکید را ترجیح می‌دهید، ممکن است یک شوک برای سیستم باشد. با این اوصاف، برای لذت بردن از Dirt Rally 2.0 یا لذت بردن از فقدان ترفندهای مدرن، نیازی نیست که یک متخصص مسابقه باشید.

 

Wreckfest – 3

Wreckfest یک مسابقه منحصر به فرد است و اگر از طرفداران بازی های کلاسیک Destruction Derby یا FlatOut هستید، باید بازی کنید.

همانطور که احتمالاً از عنوان حدس می‌زنید، Wreckfest همه چیز در مورد این است که حریفان خود را از جاده خارج کنید و آنها را به تسلیم درآورید. سطح جزئیات باورنکردنی است، و تخریب خودرو در نمایش داده شده است.

شما حتی می توانید انتخاب کنید که این آسیب بر روی فرمان و عملکرد تأثیر بگذارد

علیرغم شجره نامه، Wreckfest به اندازه کافی تلاش می کند تا خود را به عنوان چیز خاص خود متمایز کند. مسابقه کلاسیک رضایت بخش است و حالت های احمقانه و وسایل نقلیه برای تازه نگه داشتن بازی وجود دارد.

 

Forza Horizon 4 – 2

بازی‌های Forza انحصاری برای ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی هستند و برای طرفداران مسابقات پلی‌استیشن کافی هستند. اگر بازی های مسابقه ای واقع گرایانه را ترجیح می دهید، ممکن است Forza Motorsport را ترجیح دهید که در GamePass نیز وجود دارد.

بازی‌های Horizon به طور قابل‌توجهی در دسترس‌تر هستند و تقریباً تعداد زیادی راه برای لذت بردن از تجربه مسابقه‌ای شما ارائه می‌دهند. من معمولاً طرفدار بازی های مسابقه ای جهان باز نیستم، اما Horizon 4 نمونه درخشانی از اجرای ایده آل است.

نقشه مملو از رویدادهای مختلف از رشته‌های مسابقه‌ای مختلف، از جمله دریفت و رالی است. Turn 10 Studios با تغییر مکرر آب و هوا و فصل‌هایی که بهانه‌ای برای نمایش تصاویر خیره‌کننده به نظر می‌رسد، دنیا را زنده می‌کند.

چیزی برای همه در Forza Horizon 4 وجود دارد، و برای لذت بردن از آن نیازی نیست که یک نفر از آن ها باشید.

نقشه Forza Horizon 4 مسلماً بهتر از 5 است، بنابراین توصیه می شود. با این اوصاف، نوار کیفیت به طرز شگفت انگیزی در کل مجموعه بالا است، بنابراین مهم نیست که از کجا شروع کنید، اوقات خوبی خواهید داشت.

 

Need for Speed Hot Pursuit Remastered – 1

 

ما قبلاً در مورد Unbound صحبت کرده بودیم، و این یک ورودی فوق العاده در فرنچایز است. اما اگر از من بپرسید، سریال خیلی زودتر با Need for Speed ​​Hot Pursuit به اوج خود رسید.

ما دنیای باز را برای منوهای ساده کنار گذاشته ایم و Hot Pursuit Remastered دو تجربه کاملا متفاوت را ارائه می دهد. از یک طرف، شما می توانید یک مسابقه دهنده خیابانی باشید و سعی کنید از قانون و رقابت خود جلوتر بمانید.

از طرف دیگر، شما می توانید به عنوان یک پلیس بازی کنید و قبل از تشدید آنها، جلوی این مسابقات را بگیرید. هر سبک بازی دارای قفل‌ها و رویدادهای منحصربه‌فردی است و هر دو به طرز شگفت‌انگیزی شکل گرفته‌اند.

ریمستر تغییرات چشمگیری به جلوه های بصری می دهد و مسابقات بازی اعتیاد آور را دست نخورده می گذارد.

Hot Pursuit تنها بهترین بازی Need for Speed ​​نیست. این یکی از بهترین مسابقه‌های آرکید است.

 

دیدگاهتان را بنویسید